Framtidsdrömmar och en gnutta realism.

Igår åt jag kebabtallrik till frukost vid halv två tiden, sedan sov jag tre timmar på soffan.
Sedan kom baby hit och sen var vi på födelsedagsfest. Kom hem runt tolv och såg
mumien, som för övrigt var så kass att ingen av oss kunde hålla oss vakna, låt mig
tillägga att jag verkligen kämpade! Idag åker bajbi (på aust. eng.) in igen :'( låt nästa
permission bli imorgon, tack!. Blev jätte sugen på bebis igår förresten haha. Men det
får ju givetvis vänta en åtta år tills då jag är färdigutbildad barnmorska, har fast anställning,
boende vid havet med stort fönster ut mot vattnet och en brasa med en enormt stor mjuk
matta på golvet och jag och älsklingen på den, honom bakom mig med sina armar om min
mage (rödvinsglaset i handen har vi skippat tack vare att VI är med barn). Kanske blir
det till att flytta till Australien istället för LA som jag drömt så mycket om tidigare, Chad lyckades
inspirera mig väldigt nämligen. Tanken av alla dödliga ormar osv avskräckte mig väldigt,
men det får väll min Tarzan lösa bäst han vill haha <3.

Kommentarer
Postat av: Dennis Wickmarck

Me Tarzan you Jane :D Klart vi ska flytta till Australien. Dock får du tänka på att det inte är så mycket vinter där, så tanken med brasan och det får man ju nästan skippa :(

2008-08-10 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0