Fredagen..

..igår med andra ord, var jag ensam tjej med fem testosteron-
fyllda varelser på jobb (helnöjd och trivdes som fisken i vattnet alltså)
haha, skämt åt sido. Dagen gick förvånansvärt fort och när klockan väl
blev fyra åkte jag hem snabbt för att sedan åka till stationen dirr och ta
tåget till Helsingborg där jag mötte upp Iva. Det blev gröningen för vår
del. Vid nio insåg vi att solen inte ville schteka oss mer så vi tog tåget
till Bjuv. Gick hem, och myste till det ordentligt. En stund senare gick vi
ut i gstorp och träffade Aleks & hans vän Andreas. Senare hem & mös
till det igen. Trots att jag druckit redbull blev det för mycket för mig när
klockan närmade sig fyra (?). Och jag slocknade som ett litet ljus och
Iva snart vid min sida.     (För min egen skull; "ett, två, tre-moment".

Obeskrivlig vänskap och jag älskar henne, kan dock inte älska så mkt
som hon förtjänar. Tack Iva, och alla andra som gjort dagen såhär bra.

(ursäkta att jag varit så kortfattad, men är man sugen på mer detaljer
och bilder så finns det på Ivas blogg; http://ivaanastasia.blogg.se.


Vi föralltid, mot allting.






                    Nu sitter jag förresten här hos Iva, medan hon sover (as usual)
                    Med tanke på vädret ser det ut som att dagen ska gå ut på att
                    slösa upp min lön, annars hade det troligtvis varit att schteka.
                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0