Helgen har varit obeskrivlig.

På fredagen kom min älskling och hämtade mig som utlovat. Som vanligt behöver vi inte bestämma kläder innan vi ses utan när vi träffas har vi alltid lyckats ha matchande kläder och i fredags lyckades jag ha min lilla svarta, och han hade svart skjorta. Det slår aldrig fel! Kan inte ens beskriva med ord hur underbar kväll som sedan väntade oss, så jag ska inte ens försöka mig på det. Hoppas att det räcker att med att allt som gjorde den, var vi två förenade.

Lördagen var klockren, jag och två av de människorna jag håller av allra mest, nämligen Iva och Dennis. Det blev allt från vi tre i en 38 gradig jacuzzi i norra hamnen inför alla människor till shoppingrunda och mackedonkan-kränge. Senare på kvällen var vi tre hos Iva där vi så SAW 2 för andra gången och massa annat. (Syftningsfel, ja.)

Idag var jag först ute på en låååång runda med Tim imorse, välbehövligt och jättehärligt. Resten av dagen fram tills nu har spenderats med baby, först körde vi till väla där jag skulle utse en ny parfym till mig, men kom slutligen fram till att ingen var bättre än den jag har nu, det var vi rörande överrens om så det får bli en ny Calvin Klein "Euphoria", INTE "Euphoria blossom" (viktigt). Visade Dennis mitt drömplagg, och hälsade på hans kära vänner lite. Senare hem till älsklingen, där han lagade mat till mig, till och med sallad haha :D. Nu är han dock påväg upp igen, längtar redan tills nästa permission. Kanske ska nämna att det bara är exakt en vecka tills jag åker till greklandet nu! Baby ska köra oss till flygplatsen bestämdes nyss :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0