Livmoderhalscancer-vaccination.

Idag har jag tagit den första av tre sprutor som ska gardera mig
mot livmoderhalscancer. Uppmanar alla tjejer att göra detta faktiskt!
     För övrigt har jag rört mig i väldigt få knop idag. I alla fall sedan jag
kom hem. På jobb har de satt mig och Nille ensamma på den ordern
vi fortfarande håller på mig (det finns säkert jättemånga som är väldigt
intresserade av att veta det).. Men i alla fall, imorgon är Nille ledig vilket
innebär att jag blir själv i 9 h, haha omöjligt för mig att göra det själv..

Förresten, så lägger jag verkligen inte ner den energin jag borde på
min blogg, så funderar på att sluta. Jag hade kunnat göra något bra
av det, jag menar jag skriver inte ens på ett vettigt sätt. Bryr mig inte
om hur jag uttrycker mig eftersom att jag inte finner orken. Det skulle
kunna vara kul och njutbar läsning. Men istället doppar jag bara lite
smått i meningslösa vardagliga saker som händer mig, som kanske
om man har tur skulle kunna vara intressant för andra men såfall
bara om jag hade berättat ingående, beskrivit de innersta tankarna
och kanske skulle låtit andra skratta åt mig lite. Men som sagt tiden,
energin och lusten saknas. Så detta meningslösa lämnas kvar som
jag kanske knappt ens själv kan ha glädje av att kolla tillbaka på.. har
ju som sagt inte beskrivit bra, så hur ska jag komma ihåg hur jag kännt?
Äsch.. får verkligen överväga att ha kvar bloggen eller inte.. men tills
vidare ska jag fortsätta på detta meningslösa tidsödslande vis <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0