Med ett leende på mina läppar.

Idag har jag varit hos Iva efter jobb. Livet leker tack
vare det, och för att imorgon är det fredag, det är sista
jobb-dagen, och min älskling har permission. Ljuvligt!!

Idag har det dessutom varit hyfsat bra musik på radion, första gången på 9 veckor,
gratulerar till det rix fm! Nej, tro inte att jag underskattar Roger, Titti & Gert för det gör
jag verkligen inte, de är alltid bra även när man har en dålig dag. Nu snackar vi alla
ofattbart uttjatade låtar, det värsta är de som är dåliga från början och sen tjatas ut,
tills man nästan gråter när till exempel Duffy tjuter om hur hon blir tvingad att be om
nåd, snälla låt blixten slå ner i radion och döda den. Sen finns det dem som faktiskt
är bra, men blir dåliga efter att man hör de för 8020582 gången samma dag. MEN,
idag har det spelats gamla härliga låtar om kärlek, och det  passar mig som handen
i handsken nykär som jag är, ja, fortfarande efter flera månader! En parantes med lite
sensmoral lidandet är konsekvenserna vi får ta för att vi älskar. Det lidandet är värt det.

Ska fixa lite saker jag måste göra nu inför morgondagen
och sedan blir det sängen för mig. Men imorgon ska jag
kritisera en artikel som jag läste idag i hd haha, så ja
nu kan ni sova gott när ni vet att ni har något att se
framemot imorgon! Skämt åt sido, sov sött alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0