Resfeber?

- Ingen tvekan om saken.
Hade en mer eller mindre familjekatastof-lik situation igår.
Alla börjar vi väll få resfeber antar jag. Nu springer vi rundor
som galna höns och packar, fram och tillbaka, fram och tillbaka..
- "HAR DU TAGIT TANDBORSTEN??"
- "VAAA??!"
- "HAR DU TAGIT TAAAANDBORSTEEEN?"
- "OM DU SKA TA TANDBORSTEN?! JA GÖR DET!"
- "VAA?!"

haha kaos..


Antar att min mans kropp snart ska infinna sig här också,
för saknar honom.. Ska försöka avnjuta honom så mycket
det bara går för sen blir vi utan varandra tre veckor, om inte
våra önskningar slår in, såfall dröjer det bara en vecka, hihi.
     Baby spenderar med andra ord natten här och sedan kör
han oss till flygplatsen :| kommer sakna asset av mig..

     Ni också, kära läsare antar jag haha.. Kan ju avslöja i samma veva nu
förresten att det smids planer om att göra en ny blogg, där jag faktiskt ska
anstränga mig, hoppas nu inte detta är falska förhoppningar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0