Resfebern kommer allt närmre.

Har börjat packa idag, ner i resväskan med de fräschaste sommarkläderna!
Har lagt fram vad jag ska ha på mig imorgon också, första skoldagen på terminen.

Innan idag har jag varit i Gunnastorp, förresten så har jag nog inte nämnt det men
allt springande fram och tillbaka mellan Gunnastorp och Bjuv samt springande
efter tåg har givit sina spår i mina vader, trodde inte att det skulle behövas stretchas
men jo! Nyss har jag varit och tittat på tre veckor gamla cockerspaniel valpar, ljuvliga!

Nytt under kärlekens kategori.
Imorgon kommer den största kärleken
hem, nämligen min man. Ni kan inte
föreställa er så stor min längtan är
måste jag egoistiskt nog säga.

En sak till som är nytt,
imorgon förenas två
på riktigt. Grattis till
det älsklingar! ♥.

Kommentarer
Postat av: elinpelin

kärleken är underbar

2008-08-21 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0