Vänsterhäntasdag.

Varför det nu ens ska vara massa uppståndelse över det..

Var helt ensam på jobb igår, och halva idag.. jättehemskt.
En dag känns som en vecka. Har varit ute med Tim för det
vanliga, brukar inte ens skriva det eftersom att det är en
självklarhet att vi går ut regelbundet. Älskar honom.

skriver när jag orkar, sry.. eller snarare skyll er själva att
ni ens slösar er tid.. haha ska för övrigt föra vidare ett
gott råd jag fick. Tycker att fler ska få ta del av det;
Ät inte fisk, potatis och sås till frukost.. det mår
man illa av, haha så jävla skön människa
det kommer ifrån från grunden!

Kan någon förresten hjälpa mig med två saker. 1 tips på lite mysiga restauranger i Helsingborg/Ängelholm? jag går nämligen alltid till samma och vill ha lite omväxling och skapa nya minnen.
     Sak nr 2 smeknamn till män, vid en punkt vill man kalla sin man något mer än bara tilltalsnamnet (även smidigt om man har svårt att hålla isär alla sina män) skämt åt sido, det finns överflöd av feminina söta smeknamn att kalla sin kvinna. Men smeknamn till män? Låt oss lyfta fram dessa, vad kallar du din man? eller vad kallar din vän sin man? Ge så många exempel som möjligt, det kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0