Adios Sverige.

Skulle egentligen ha träffat Emilia
idag, men det blev inte riktigt som
det var tänkt. Men så blir det ibland
uan att man kan rå för det. Det blir
fler gånger ju, snart hoppas jag, ♥.

      Istället åkte jag med mina föräldrar och köpte en resa.
      Resan bär av den 24 augusti och jag blir borta i en vecka.
      Samos är resemålet, en grekisk ö mycket nära Turkiet
      aka Pythagoras ö, (för er som är bekanta med Pythagoras
      sats) Pythagoras föddes och levde på den ön, kanske onödig
      information hehe. Men GUD så skönt det ska bli, det visar sig
      att jag får lite semester ändå, trots att jag inte haft något sommar-
      lov och inte kommer ha heller. Missar dock första veckan i skolan.
      Vilket kanske blir lite besvärligt, men jag klarar allt?

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Pythagoras sats... det där vita kladdiga i matteboken?

2008-07-19 @ 23:42:59
URL: http://killtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0