Tack, för att ni finns.

Men nu kan jag avslöja vart jag är, och det är hos min älskade
ny-hemkomna Iva. Först vill jag tacka Iva för att hon äntligen har
kommit hem och gjort mig hel igen OCH givetvis för att hon är den
underbara personen hon är, sist men inte minst för en härlig natt/dag.

     Tack vill jag också säga till Sara & Mohammed för att ni är bäst.
     Vi myste ju lite tillsammans idag för att Mohammed fyller 18.
     Av mig och Sara fick han uppblåsbara Barbara haha.

Sara, Mohammed & Mohammed födelsedagsgrisen ♥.



För övrigt så är jag drottning numera ♥.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej!



Vill du synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egna ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 01:58:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: sara

haha så söta vi e .:)

love you girl !

2008-07-15 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0