Bryt tummarna nu gott folk.

För snart, närmare bestämt 10.00 spelar Grabbarna Grus från Görarp den första matchen i
Åhus idag. Ägnar mycket tankeverksamhet åt er idag, förväntar mig utklassning från er sida på
resultattavlan, haha. Kom ihåg, huvudsaken är inte att ha kul, huvudsaken är att vinna, (flipp).




Beach soccer, Åhus 2008.

Ska bara poängtera hur cool jag är som följer spelet via internet. Om jag ska till Jonstorp (vilket det ser ut som), så ska jag nog fan fixa så jag kan följa det i mobilen, såg nyss att det gick nämligen. Har på tala om fotboll, tittat rundor lite, och det verkar som att Alexandra ska köpa sig en hund till. Ska dock tänka igenom detta hundra gånger till MINST. För det är inte vilken som helst, utan en GD (grand danois) som väger mellan 60-80 kilo som vuxen. Äter för minst 1000 kronor i månaden och sen försäkring och övriga kostnader på det. Plus tid, boende och så såklart min lilla Ceasar, men det är klart, drömma kan man. funderar på antingen en helsvart, en blå (silvrig) eller en harlekin. På bilderna nedan är en blå & en harlekin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0