Direkt importerade bekanta från usa..

..har jag nyss varit och välkomnat hem till Hjärnarp.

Jag har för övrigt fått ett silverarmband, ett svart linne i mycket intressant och förföriskt material ett mycket intressant halssmycke i glas, samt 5 dofter från Victoria´s secret och en snygg behållare att sätta dem i. Blev skitglad, för min hemliga dröm är att gå Victoria´s secret. Tja.. nu är det ju inte så hemligt längre haha. Men i alla fall, det är min största dröm tror jag faktiskt. Förutom att min familj ska må bra bla bla, ni förstår.

Men för att återgå, parfymerna var:

"BODY by Victoria"
"SO IN LOVE"
"VERY SEXY for her"
"dream angels, desire"
"dream angels, heavenly".


Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig gumman :)

2008-07-09 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0