Förlåt för 759302502 ggn.

För att jag är så dålig på detta med bloggen nu när jag jobbar. Något jag är bra på nu i alla fall är att äta, men det måste jag för är svimfärdig hela tiden på jobb om jag inte äter som en häst. Går dock upp i vikt hela tiden succesivt och känner mig som en valross ungefär, en valross med växande bröst dock.. vilket ju kanske är trevligt (?) förutom att jag är öm som FAN! Men ändå hinner jobba, äta, duscha, sova bara ungefär och får jag en liten chans till att leva, då gör jag det fullt ut och bloggen hamnar tyvärr åt sidan. Idag har bror, syster, systerson och svåger varit här och ätit en klassisk rätt vi åt när vi var små. Vågar knappt säga det för det låter jätteäckligt, men okejdå. Ris & tonfisk, haha det är en gratäng med ris, tonfisk, annanas och ost skitgott vi fick nog nostalgitrippar allihop. Till efterrätt spelade vi lite löjliga familjen (HAHA, och vem är bäst på det?!) och så mammas underbara äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0