Flashning på hög nivå.

Idag var det Tess sista dag på jobb, jag orkar fan inte.
Nu kommer jag dödas, den enda jag har kvar är min
älskling, men hur ska det gå för oss utan Tess?

Har ju givetvis jobbat idag som vanligt, efter det hann
jag dock spendera lite tid utomhus i 30graders värme
innan solen gick ner. Gröningen tilllsammans med
framför allt Iva, men givetvis stötte man på en massa
kändisar, som My & Sara till exempel. Senare även
Sonja :D. Måste förresten tala ut, för idag har jag, Alex,
lyckats göra en Iva, inte en lindrig sådan heller.

Isa tog min hand och Halil tog Ivas så hoppade vi
i plurret, varför har vi aldrig gjort det tidigare? utan
mesat oss ner för trappstegen? Nu vet vi i alla fall
hur vi ska gå till väga nästa gång. Men nu, för att
återgå till min biktning. Efter att vi kommit i vattnet
slutade det med att jag, Iva & Sara kastade en boll
emellan oss och Halil i mitten som försökte att få
tag i den. Men när jag skulle passa bollen till Iva
avlägsnar sig min bikini och jag flashar brösten..
Ljuvligt! Naat, fett med ångest men börjar gå över.

     Förresten, på frukosten på jobb fanns det inget kaffe..
     insåg alltså först idag hur pass beroende jag är.
     Och då menar jag inte "måste ha" utan jag menar
     vad kaffet verkligen ger mig. Var nämligen död fram
     tills lunchen. Jag var till och med tvungen att "gå på toa"
     sätta mig på golvet på toan och slappnade av i nacken
     och lutade huvudet fram DUNK* så somnade jag
     och då menar jag verkligen dirr, för fyra minuter senare
     kollade jag på klockan och insåg att jag var tvungen att
     resa mig och infinna mig på min plats som arbetarmyra
     igen. På lunchen hinkade jag kaffe och vaknade så smått
     till liv igen som tur var. (utan Tess imorgon, döda mig glading).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0