Invigning för min nya kategori "roliga historier".

Jag som älskar att få folk att le och skratta (vem gör inte, men i alla fall).
Tänkte att varför inte kunna bidra till det även genom lite roliga historier.
Sedan vet ju alla hur snabbt man glömmer en historia så det är ju smart
att de då finns nerskrivna. Hoppas dock inte att jag kommer bli kritiserad
för min humor. Jag menar, smaken är som baken så kommer troligtvis
även ha med historier som jag inte tycker är skitroliga (?) för att gardera..

     Saken med humor är ju dock att man gärna riktar sig åt personangrepp,
     eller mot minoritetsgrupper. Även om skämten innehåller sådant, som
     tex rasistiska anspel eller att blondiner har ett mindre  värde. Det är bara
     att ta med en nypa salt och låta bli att läsa om sådant inte passar en.
     Ber dessutom om ursäkt i fall det finns historier som är överdrivet uttjatade
     eller riktigt gamla och liknande. Men även dem behövs kommas ihåg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0