Klockren helg.

Så jävla härlig denna helgen har varit, några få saker kunde varit annorlunda
och det hade varit ännu bättre, men vad ska man gora? Jag är glad ändå, det
har varit underbart. Javisst, överflöd av lycka har infunnit sig.
     Dock för en stund sedan hoppade den bistra verkligheten fram ifrån sitt
gömställe & skrek, jag blev riktigt rädd. Tänk hur man verkligen kan blunda
för något som står rakt framför en, tror knappt att verkligheten ens gömt sig,
jag har bara vägrat se den tror fortfarande inte att jag gör det egentligen, jag
bara anar konturerna och bara det är riktigt skrämmande. Jag vill inte!!  Men
kanske är det bra, jag ska försöka se positivt som den optimist jag är(???).
     Förresten, idag har varit en underbar dag på stranden i Landskrona med de jag
håller av allra mest. Det har varit 30-32 grader i luften och 20 grader i vattnet. Helt
underbart, har till och med legat i vattnet och solat, ljuvligt verkligen. Synd att jag
inte kan föreviga denna dagen med några bilder. Har dock fina bilder i huvudet
som jag inte ska glömma, de sitter inramade med finaste ramarna i hjärnkontoret.

Kommentarer
Postat av: Din

Tänk inte på det mer baby! Jag är hemma igen på torsdagen den 7:e och då ska vi ha det mys ! Tycker om dig.



BTW detta är det sista jag skriver till någon , för nu åker jag <3<3

2008-07-28 @ 09:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0