Roliga historier.

Tre bögar satt på en bar, de satt och skröt om vem som hade störst rövhål.
Den första; "Jag har så stort rövhål att jag skulle med enkelhet få in denna flaskan."
Den andra; "Jag har så stort rövhål att jag skulle med enkelhet få in en hel fotboll."
Den tredje bögen sa inget, utan han gled bara ner över barstolen.

(Ursäkta okänsligheten i ordvalen.)

Det var en gång en gubbe som varje dag gick över en och samma bro,
varje dag när han gick över bron sa han samma sak nämligen; "Jag heter Bo och jag går över en bro."
En dag så träffade han en kvinna på bron, de bestämde att de skulle träffas under bron dagen efter.
Dagen efter gick Bo först över bron och sa som vanligt "Jag heter Bo och jag går över en bro."
Sedan möttes de under bron. Det var meningen att intimitet skulle äga rum. Kvinnan förklarade dock att hon hade mens, så det var tvungen att ske i "möjlighet nummer två", så, så blev det och medan de höll på som bäst utbrister Bo; "Jag heter Bo och jag har sex under en bro". Då säger kvinnan; "Jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0