Smartass.

Jag har tyckt att dagarna har varit oändliga tidigare,
men så kan inte fallet ha varit eftersom att nu är de
ännu drygare.. trodde inte att det fanns, men jo tack.
Nu är det i alla fall nio dagar kvar till en stor del av
ångesten släpper i alla fall. Har förövrigt varit ännu
tröttare idag och tagit två powernaps på toaletten.
På vägen hem (som tar 10 minuter) har jag hunnit
somna så hårt att jag typ blev medveteslös, mamma
försökte kommunicera med mig utan framgång haha.
Med denna veckan har jag bara tre veckor kvar vilket
innebär att jag endast har 12 arbetsdagar kvar! WIIE.

Förresten så när jag berätta om min härliga tabbe som
skedde igår kan jag ju lika gärna berätta om två andra
klockrena saker jag lyckats med.
     När jag jobbade i en kiosk där det bland annat såldes
korv kom det fram en kille till mig som sa;" Med tanke på
att jag är vegeterian hade inte jag bara kunnat få köpa ett
bröd?". Och vad svarar smarta Alex då? Jo, "Men vi har kyckling-
korv?" Killen tittar på mig som om jag är dum i huvudet och
svarar "Sen när är inte kyckling ett djur?". Jag ger honom brödet
och säger att om han går direkt så slipper han betala haha.
Låt mig dessutom tillägga att jag hade väldigt hög feber.

Den andra tabben har jag för tillfället glömt, men ska återkomma
så fort jag kommer på det.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN färga mitt hår.
Och nu ska jag in i duschen för att sedan börja
flytta ut saker ur mitt rum, ska nämligen renovera.
Finns mycket mer jag vill säga, men hinner inte nu
så hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0