Tack till Tess & Kicki för en härlig kväll.

Haha, denna bilden är till dig hjärtat! Tess sminkade nämligen mig till Emo (eller är det fashion core? Eller vad är skillnaden på emotional hardcore och fashion core? Jag har ingen aning..).





Här har vi Tess & Kicki. Första gången jag
träffade Kicki, mycket söt och trevlig tjej,
visade sig dessutom att vi tycker om samma
slags sex vilket ju var tufft, har aldrig träffat
någon annan tjej med samma funderingar
gällande den biten tror jag. Hur som helst,
tack tjejer! Glömde förresten säga till Tess
att jag älskar henne, så det kommer nu:
"Jag älskar dig Tess".



Haha, varför inte? Alla sätt är bra utom de dåliga. Tess var cigen, jag var kvittot.
Efter ett antal rundor blev Therese den slutliga mästaren.. though!



Har varit på stranden med min stentuffa, superläckra systerson idag för er det undgått.


Kommentarer
Postat av: Tess (//_^)

skilnaden är ju att emotional hardcore är musik och fashioncore är en klädstil xD

kicki är massa nice :D

du med :D



älskar dig med Alle <33

skit nice o va me dig igen :D får göras om snart igen ju :D

2008-07-06 @ 02:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0