Tangentbordet bränner mina fingertoppar.

Efter bara några minuter med min laptop på gräsmattan bränner jag fingertopparna på tangentbordet, tur att jag är såpass mycket nörd att jag skriver übersnabbt haha.

     Jag ska börja med att berättta om Ivas "iva" i förrgår. Festivaler kan göra folk galna med allt folk, mycket folk betyder också mycket publicum. Med så mycket folk som möjligt som åskådare passar Iva på att göra en iva, denna gången gick det ut på att efter ett toalett besök fastnat med klänningen i trosorna och gå rundor på det viset  en bra stund innan det upptäcks. Vi fick oss ett mycket härligt och långvarigt skratt i alla fall (skadeglädje är den enda sanna glädjen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0