Myglare..

Har verkligen jobbat rumpan av mig idag, det känns bra. Trist bara när myglare får kred för saker de verkligen inte gör. Det svider liksom lite när man jobbar häcken av sig och sedan precis när det är avgörande ställer sig någon annan i rampljuset.

Mina planer för dagen var egentligen först att gå till frisören (denna gången blev jag verkligen klippt och fick inte bara håret vidgjort haha & den trettioförsta ska det färgas, gott!) och sedan att kidnappa Emilia, men så blev inte fallet! Attans, men grattis Emilias farfar i alla fall hehe. Så nu när jag varit hos frisören, ätit och dessutom dammsugat så ska jag ta ett bad tror jag och pyssla om mig själv en massa. Det hinns ju inte heller med nu längre hehe. Så kanske var tur att jag fick några timmar till mig själv idag.

Märkte nyss att min kära Sara Arakji hade ringt mig under tiden jag åt, givetvis lyckas jag missa det när hon väl ringer haha. Attans, får hoppas på att hon slår en signal till för personligen är man ju fattig.

Kan förresten inte älta det nog gånger, så snälla läs & lär!
(ska snart länka mitt inlägg om Bobban och låten "No woman, no cry".

Sist men DEFNITIVT inte minst. IVA KOMMER HEM PÅ LÖRDAG! (typ hundra glädjeskutt*).
Alltså jag har inte insett hur beroende jag egentligen är av den underbara människan.
Jag tänkte på häromdagen om hon inte skulle finnas i mitt liv längre, katastof haha.
Jag skulle gått under. Men nu kommer hon på lördag så jag ska förhoppningsvis
få lite struktur i min tillvaro och i mitt hjärnkontor igen! och viktigast av allt:
ge henne och resten av familjen en mega-bauta-super-bamse kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0