En kväll utan Mange Schmidt.

Jag kan inte fatta att jag redan är hemma och att jag inte kommer får avnjuta Mange Schmidt idag som alla andra som bor i dessa trakterna. Kanske var detta min enda chans, eller ja.. hade jag velat tillräckligt mycket hade jag sett till att det blev så, därför bör jag inte gnälla men jävla jobb.. jatack till pengarna dock.

Har varit med Iva och Sonja idag, två underbart vackra och härliga tjejer. Tyvärr smittade jag troligvis Sonja med all min olycka, för hon kände precis som jag känt den hemska natten till idag. Förlåt.. Förresten blev jag läskigt bra läst av Hadi, tänker inte gå mer detaljerat in på det men han berättade precis hur saker var bara genom kallprat om grejer som inte ens gällde saken haha.
     Träffade massa folk som man känner och gjorde en härligt upptäckt angående R, haha. Träffade Emma och hennes pojke, härligt med kärlek inte sant? Träffade även My som är värd att nämnas!
     Det sista jag såg innan bussen körde var ett bekant ansikte som höll bort håret på en blond tjej som fick återse vad hon ätit de senaste timmarna. Om hon ens hade ögonlocken uppfällda. På sig hade hon en vit trasa som verkligen inte döljde ens i närheten av halva hennes rumpa och stringtrosor, allt detta på knutpunkten. Fruktansvärt, det får mig att känna en obehaglig känsla som bekräftar hur smart det är av mig att inte hälla i mig alkohol.

Snart ska jag få se mitt första avsnitt av sex and the city, vet inte om jag nämnt det tidigare, men nu gör jag det om inte annat.. Jag har alltså aldrig sett Sex and the city haha (ja, jag är troligtvis den enda i världen, naat).

Kommentarer
Postat av: , - ingrid.

oroa dig inte, det blev ingen Mange Schmidt för mig iheller. Största idolen, nr uno.. :(

2008-07-25 @ 11:40:48
URL: http://i1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0