agility

Efter jag tänkt färdigt mina första tankar slog det mig att jag nog skulle börja städa min garderob sådär alldeles för tidigt på morgonen. Under tiden jag höll på med det fick jag ett otroligt sug att ge mig ut på agilitybanan med min Ceasar, min 8 snart 9 år gamla Shetland sheepdog (aka Sheltie/ dvärg collie). Så blev det efter att jag och pappa gjort frukost och nu är jag nyss hemkommen från ÅBK. Min vovve var otroligt duktig och vi hade skitkul måste jag säga. Tyvärr lär somliga sova bort hela dagen, jag som inte kan komma på något jag hellre vill göra nu. Ikväll kl 6 ska jag förövrigt och grilla hos några bekanta till familjen. Schteka lär det nog inte bli, är inte så sugen nu eftersom jag fortfarande inte är helt kry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0