Detta är för torsdagen alltså.

Jag visste att jag skulle ha nytta av Tibia någongång. Det blev idag, på jobb.. jag är verkligen bäst!
Det visas tydligt i både resultat på jobb och via ledningen.

Jag har räknat ut att denna veckan har jag sammanlagt sovit hälften så mycket som jag borde. Inte bra. Igår blev det ju inte bättre heller, la mig inte i tid som jag sa.




Haha jag pallar inte mig själv "En av anledningarna till att jag ****** ** *** är för att du kan säga wow.
Hade dock inte en tanke på att den förmågan kanske används ofta.


Har förresten varit med min älskling en stund ikväll :K.
Eller, kanske blir till att börja om?

Kommentarer
Postat av: Elin =)

Aleeex :). Hooppas det är den älskling jag tror du menar ! =) du behövs, belive me. ge mig din msn =) pusss

2008-06-22 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0