Förresten..

Mitt internet fungerar ju inte på min dator, därför och pga lite annat bloggar jag dåligt och har gjort det senaste för er som missat min tidigare ursäkt. Dessutom är jag så dålig på det här med bilder nu pga att jag inte har min egen dator, min digitalkamera tar riktigt dåliga bilder och jag längtar bara efter min blivande system-kamera, och kameran på snåla 2 megapixel som finns på min mobil har en tendens att tona nästintill alla bilder antingen gult eller rött.. (nej, det är ingen tillvald effekt och heller inget skumt på linsen). Så.. förlåt, förlåt och förlåt. Jag menar, jag förstår att ni gråter blod för att ni inte får se en bild på mig och Dennis i sverige-tröjor.. nästa gång ska vi fan vara målade i ansiktet också, och se matchen på sf, haha det förslaget ska jag ta upp inför lördagen!

ett förresten till, "älskling" igår :O:O.. haha du vet, <3.
På tala om det, jag blev minsann buren som en drottning,             (hur nu drottningar blir burna)
i alla fall, ända fram till mitt slott :D.. och sedan blev jag servad
där med diverse.... plus så överlevde jag hela dagen igår utan skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0