fredag 6 Juni

Speciellt med idag:
                
                  Sveriges nationaldag
                  Mina kära, Emilia, Sara och Johan är påväg till Italien i detta nuet.
                  Bettan blir grundligt tvättat haha :D

Lyssnar just nu på tupac, ligger i min säng utan feber, och baby vann vadet haha :D.

Var ju i Helsingborg och såg alla överlyckliga studenter samt på studentfest senare.
Kunde inte varit bättre, hade jätte trevligt!! Grattis till studenten Dennis Wickmarck &
givetvis till alla andra studenter, grattis. För att återgå till gårdagen, hade ju som sagt
jätte trevligt och Dennis var såklart ursnygg i sin stiliga outfit. Dessutom går säkert alla
och grubblar på denna frågan minst 5 timmar om dygnet, "kan man somna med ett stort
leende på läpparna?" Igår fick jag svaret i alla fall, somnade med ett leende och det tackar
jag för. Vaknade för övrigt halv 6 imorse, det första jag tänkte är uppenbart, och självklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0