grillning

Har ju då varit på den här grillsammankomsten hos några bekanta. Mycket god mat måste jag säga, så nu är man rund och gó :D. Under tiden jag var där fick jag två ordentliga hick-attacker, som inte gav upp i första taget.. hoppas jag vet vem jag ska skylla på :K Insåg btw nyss att jag inte kan hitta tandtråden, fick panik. Plus imorgon hoppas jag bli väckt av att Günter står nedanför mitt fönster och ropar, och med tanke på att jag vaknade halv sex idag så lär han få anstränga sig :K haha. Det var något mer jag skulle säga.. JUST DET.. dessa fina konstverken gjorde jag när jag ritade med den yngsta dottern i huset haha, (inte seriösa.. har faktiskt mvg i bild) ja, för att skryta.


fast levande..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0