Gud ge mig kraft..

Orkar inte mer, vaknade först en gång i morse.. men kände samma känsla som innan jag somnade igår, så jag somnade snabbt om utan att öppna ögonen. Nu när jag vaknade lite mer på riktigt, samma jävla ångestkänsla alltså. Försvinn, jävla skugga som typ hänger över mig. Men det är i och för sig jävligt mycket som är fel just nu. Eller ja som inte känns så jävla bra. Så det är väll små saker som samlar ihop sig och bildar en stor antar jag.

Förresten blev gårdagen inte alls som planerat, flyttade tills klockan var 4 istället för till typ 1 som jag hade räknat med. Sedan skulle jag ju hem till Tim men han fick komma hit istället, och titta på medan jag gjorde vid mig, förgäves med tanke på att jag skulle fraktas med MC vilket jag inte hade tänkt på men i alla fall (i ösregn). Jippie 10 minuter fick vi träffas och kramas i alla fall.. Sen åkte jag till Dennis och matchen började ju 6 istället för 9 vilket ju sabbade mitt tidschema totalt och sedan var jag inte ens hungrig så jag kunde äta pizza haha. Inte ens åskade gjorde det.

Nu är detta min sista lediga dag, imorgon börjar jag jobba och ska jobba nio veckor (= fram tills dess att skolan börjar igen) 7-4 mån-fre och ja, jag känner på mig att jag sagt detta några gånger tidigare haha. Men no life i pannan på mig alltså. Det känns fett deprimerande, inget kul mer alls. Visst helgerna, men ändå.. OCH om fem dagar åker Mimmi, fett skoj ju.. naat. När ska Sussarna träffas...

Haha.. borde kanske döpa om min blogg till "pesimisten" eller något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0