HALLELUJA!!

JAG VANN MONOPOLET!!
Haha, det kanske inte verkar vara en stor grej,
men i vår familj ÄR DET. Pappa är i princip obesegrad,
och jag vann. JAG VANN.. JAG VANN JAG VANN JAG VANN..
Fan påminn mig att jag ska ringa min bror imorgon, haha.. (Iva).


På tala om Iva, hon åker imorgon!!..
har redan börjat sörja, alltså.. kan ni tänka er??
fyra veckor utan den bästa vännen i hela världen?
JAG VILL INTE!
vänskap
Kolla bara på benen, redan där håller jag fast henne haha, det är vänskap!
Saken är den, att oavsett hur långt bort hon åker och hur länge hon stannar
har hon samma plats i mitt hjärta och står mig lika nära. Vänskapen består.


Filmen svek förresten mina förväntningar.. men så är det ju oftast,
det var dock mysigt ändå att sväva bort i 1,5 timme och kränga överdrivet
mycket popcorn eftersom att jag inte äter något annat haha..

Kommentarer
Postat av: Iva Anastasia

gumman, fyra veckor :)

2008-06-11 @ 22:18:02
URL: http://ivaanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0