Jag spricker!!

Usch och fy vad jag har krängt idag, äta.. äta.. äta.. Haha nu ser jag verkligen gravid ut, så jag kommer garanterat se förjävlig ut lättklädd, eller i bikini imorgon.. och nu för den delen, men ingen risk att någon av betydelse ska se mig. Haha vill inte ens yttra mig om vad jag ätit hemma hos Iva, så nöjer mig med att säga att det är massor. Hemma har jag ätit hemmagjorda biffar med nypotatis i ugn och bearnaisesås till det. Jag åt tre portioner, haha ursäkta om jag äcklar någon.. för äcklar egentligen bara mig själv genom att berätta, men struntsamma nu.. Efter det åt jag en enorm tallrik med jordgubbar, mums.
      Haha för övrigt tyckte jag och Iva att det var för kallt att vara ute idag, det var trots allt bara 22 grader, haha men det blåste.. Så vi gick och la oss i Sashas säng för att se på film, men jag somnade.. HAHA jag kan inte ens förstå det själv, jag som sover så lite.. sov mitt på dagen?! Ajja, man behöver riktiga slappe-dagar ibland. Har alltså ätit, sovit och degat bort denna dagen. Iva försökte för övrigt sova men led av enorma smärtor.. hon höll på att dö. Lagom tills dess att hennes mamma skulle komma hem blev hon botad.. typiskt.

Imorgon.. ja, morgondagen.. varför fundera på det nu?
Lev i nuet.. en sak är säker i alla fall.. det står fotboll på schemat haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0