Längtar efter Angelica

100
Jag har nästan lyckats förtränga Spanien-matchen helt och fokuserar istället på Ryssland och ser framemot morgondagen. Ägnar dessutom en tanke åt alla bilägare med törstiga biler med tanke på att bensinpriserna ökat, IGEN.
Plus så segt det varit på jobbet idag, orkar inte ens berätta för har redan berättat det två gånger, en gång för min syster och lite för Dennis. Denna sega dagen har givit mig tid att tänka en massa och det gillar jag inte, har varit fruktansvärt. Dock har jag haft trevligt med Jane då jag fick skryta på lunchrasten om min härliga skatt, hon blev så lycklig för min skull.. först och främst för att jag blivit av med soptippen, men allra mest för hur bra min skatt lät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0