Life is what you make it

Har nyss mha mc tagit mig till Gunnarstorp. Det sägs ju att man ska upp i sadeln direkt, men 1,5 år efter gick det finfint måste jag säga. Riktigt härligt! Nu är jag ju alltså i Gunnarstorp, hemma hos Iva.

Nu ska jag berätta om min skatt. Jag hittade en tröja tillhörande min kärlek, så damn glad jag blev. När jag tog upp den ur väskan kände jag hans doft och på det viset nästan hans närhet. Kunde inte sluta lukta och uttryckte min njutning med ljudeffekter hahaha. När jag kom på det, hejdade jag mig.. och åkte hem till Iva. Så fort jag kom hit tog jag upp tröjan igen (ja, jag var tvungen att ta med den). Nu sitter jag med den på :$ döda inte mig. Haha.. är Alex desperat? <3

Kommentarer
Postat av: Iva Anastasia

yes hon tyckte mc'n var jättefin :P

2008-06-10 @ 22:04:16
URL: http://ivaanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0