Lite av allting och mycket mer..

Haha, igår började jag dagen med filmen "säg att du älskar mig"= jag grät i 1,5 timme ungefär haha. Fortsatte dagen genom att väcka en viss speciell bjuvsbo för att senare spendera mer än 12 timmar i Bjuv, haha. Tittade ju som planerat på matchen mellan Sverige- Grekland, detta blev hemma hos Andersson, givetvis var jag och Dennis där iförda SVERIGE-tröjor, haha så söta vi var och matchade varandra, löjligt? något.. men och? Stoffe, Simon och Fridolf var också på plats.. sex stycken.. missat någon? haha nej tror inte.. rätt namn? kanske.. vi var i alla fall i Anderssons källare.. Någon påstod förresten att Ibra inte gjort mål med landslaget sedan april förra året, inte för att det spelar någon större roll men vill bara tillrätta visa denne någon genom att säga att han faktiskt inte gjort mål i landslaget sedan oktober 05, in your face :D.. Nu skriker pappa för monopolet väntar haha. Har förresten varit skåne runt, men vi hörs snaaaart. (Ja, jag skrev haha efter/innan varje mening.. vadådå?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0