Lördag

Det var alltså fredagen den 13:e igår, och det lyckades undgå mig. Vilket
nog är tur, är ganska skrockfull av mig, till exempel igår vägrade jag låta
Albin och Dennis jämföra sina armar bredvid varandra. Nycklar på bordet
är givetvis helt oacceptabelt med. Det blev förresten 1-1 i matchen igår
också, haha.. Någon där uppe vill inte att varken jag eller Dennis ska förlora/
vinna. Okej.. rätt.. det var kanske att ta i. Förresten så spelade vi monopol
igår, jag vann inte.. men jag kom tvåa i alla fall. Låt mig bara säga att
Dennis åkte ut först! (a).




Om denna dagen blir som jag vill ser det ut såhär:


                Jag hjälper till att flytta från Nyvång till Åstorp nu på förmiddagen,
           sedan hem, duscha och göra vid mig och sedan hem till Tim <3,
      sen hem till Dennis, det ska regna och åska och vara sånt mysigt
eller så ska det vara strålande solsken, ett eventuellt film-maraton,
     och senare FOTBOLLEN (ska fotbolliskt inviga hemma-bio-systemet,
          nej det kanske inte är ett ord, nu är det) Sveriges seger ska avnjutas
               tillsammans med en eventuell pizza. Det fattades vi nämligen sist hehe.

Jag vet, jag bytade tidsform på verben, men tänk inte på det.. har inte tid att fixa det nu ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0