Loser..

ÖÖ, en sån jävla match förresten, och ja.. jag syftar givetvis på den mellan Sverige
och Spanien, eller ja åtminstone andra halvlek. Tänker inte ens kommentera mer!

Känslan förresten, för att beklaga mig mer, som när man var liten och rädd för att tjuvarna skulle ta en, eller när man gjort något man inte får och fick skuldkänslor för det på kvällen. Eller när man sov borta hos någon och låg och tittade i det mörka kalla rummet. Eller så är jag bara fett jävla förvirrad. Tim sa att jag är en komplicerad människa, för jag kan inte säga helt varför jag mår såhär. Kanske har han rätt, så komplicerad att jag inte ens förstår mig på mig själv. OCH jag tänker ALLDELES för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0