måndag 2 juni

Ska bara säga att klockan närmar sig 9 och det är 27 grader utomhus, härligt värre.
Tyvärr är bloggen ungefär min sista prioritet just nu, och därav frångår jag vissa mönster. Finns mycket som tar upp tid i mitt liv just nu haha. Skolslut, etc. Idag slutade jag skolan vid 1 eftersom att min lärare avbröt lektionen. Visst det var väll skönt att sluta klockan ett men mindre bra att vi inte fick gå igenom funktionshinder och dessutom får jag som inte gjort något fel röd frånvaro. Men i alla fall, lektionen efter skulle vara matematik och när Leonida berättade att den var inställd kände jag att jag skulle slippa stressa sönder idag. Mitt mål för dagen var nämligen att hitta ett par skor till min klänning som jag ska ha på avslutningen. Först följde jag med Mimmi för att köpa hår, och sedan Elin för att köpa klänning och som sist på listan mina skor. MEN de skorna jag tittat ut, fanns inte längre......... auch.

Senare hem och bla bla bla jag och Emilia skulle ringas vid 8 hade vi bestämt. Men jag var inte hemma vid åtta så hade dåligt samvete för att hon kanske väntade på mitt samtal, att jag ahde en enorm hicka gjorde inte saken bättre. Men vad händer då? Jo, jag möter Emilia på en parkeringsplats. Vi var alltså båda inte anträffbara men på samma ställe vid den tidpunkten vi skulle höras, haha helt tufft. Så nu ser jag framemot morgondagen, då ska vi nämligen ses igen, och steka sönder! Idag var förresten sista riktiga skoldagen innan lovet, imorgon ska vi bara hitta på något mys tillsammans hela klassen och sedan blir det avslutning på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Anna Sara

Råkade tappa bort dig där.

Jag är biologiskt vädligt svensk. Ursprung och minne är samma sak -dvs. tillvarons innebörd. Någonstans VET jag att jag inte tillhör det här -det är det ryska. Vilket jag aldrig når förens jag ger upp min stolthet och min svartsjuka på mänskligheten.

Du kommer själv från Ryssland eller? Eftersom du frågade.

Ska läsa lite i min blogg -verkar ganska intressant till skillnad från många andra konventionella trender.

2008-06-03 @ 18:59:03
URL: http://childintime.blogg.se
Postat av: Anna Sara

I Din blogg menar jag. :)

Hejdå

2008-06-04 @ 14:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0