måndag 9 juni

Hej Solveig.. haha man skulle kunna tro att Solveig stavas "Solvej" men nej, så är inte fallet.. och jag råkar veta bättre än många gällande det, med tanke på att det namnet är något speciellt, haha och dessutom har jag fått det bevisat för mig att namnet dessutom är norskt och bla bla.. ska nog prata om något annat nu.

I alla fall, sist jag skrev frågade jag mig själv om jag skulle fixa det eller inte. Haha svaret är nej, det gjorde jag inte.. Så mycket karaktär och självdiciplin har jag uppenbarligen inte, eller så var det sjukt oemotståndligt. Vid 10-tiden åkte jag in till stan hann aldrig ta av klänningen förresten, den var alltså på även då.

Varenda jävel verkar ha maaassa tävlingar och grejer för att locka läsare, jag skriver dock för mitt eget nöje.. och för att slippa ringa Iva 24/7 haha.. men som en liten kom ihåg kalender också. I alla fall, nu ska jag ha en tävling. Den som lyckas gissa hur min dag igår såg ut får en femma. Ni får givetvis tre ledtrådar..

Ledtråd 1. Jag hade ett stort leende på läpparna i princip hela dagen.
Ledtråd 2. En del av dagen var jag våt.
Ledtråd 3. Jag hade en pirrande känsla i magen, hela tiden.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Iva Anastasia

ahahh somebody träffade dennis på bjuvsbadet? :p

2008-06-09 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0