Midsommarafton.

Glad midsommar alla! (Såå tråkigt att alla ser detta som en ursäkt att supa sönder sin lever,
andras förtroende, tillit, kärlek.. och ja.. så mycket.. så mycket ont.) Men i alla fall, för min del
blir det hem till systeryster och riktigt hederligt fira midsommar med nypotatis och jordgubbar.
Ikväll ska jag till Lundgren dock och träffa mina älskade vänner! 
                                                                                           Midsommarhälsning till Iva ♥.

Men i alla fall, har nyss kommit hem, eller ja för en timme sedan, efter
att ha varit ute med Ceasar och plockat sju sorters blommor. Idag tänkte
jag nämligen vara ute i god tid. Eftersom att förra året plockade jag mina sju
sorters blommor mitt i natten i rondellen vid City gross i Hyllinge, det blev bara
halvbra, så ja. Idag är det på riktigt. Dock medförde detta att jag fick massa blad-
löss med mig hem (mindre trevligt). Blommorna ska läggas under kudden för att
jag ska drömma om min blivande fästman. Ett annat alternativ är att äta riktigt saltad
gröt (sk. kärleksgröt) eller äta mycket salt sill. Den man som erbjuder en ett glas vatten
i drömmen ska bli ens make. (Undrar om någon någonsin lyckats drömma att man blir
erbjuden vatten just natten till midsommardagen). Jag nöjer mig dock med blommorna!

Förövrigt, ni killar som valt att inte vara med era respektive (om det finns några sådana) BIG MISTAKE, eller snarare HUGE MISTAKE säger jag bara.. för denna natten, är skapad för intimitet.. för er som inte visste det. Det stod till och med i hd, det är sedan stenåldern, förutom under kriget för då fick det vänta tills männen fick permission. Dessutom enligt statistiken Så föds det extra många barn 40 veckor efter midsommarhelgen. (En graviditet varar vanligtvis 40 veckor). Att lämna din kvinna ensam, är alltså det dummaste du kan göra idag haha. Jag kan förklara egentligen varför det blev så från början, men det är en massa trams om att allt blommar osv. Inte jätte spännande, helt enkelt man ska vara tillsammas i natt end of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0