Nattinatti

Jag vaknade med cp-känsla imorse. Med det menar jag att allt verkligen kändes konstigt och fel.. När man bara känner sig otrygg och mår dåligt. Fick tillbaka den känslan nu lite, fast ännu värre.. som jag fick när jag var mindre när jag började gråta eftersom jag hade idrott dagen efter (hatade idrott). eller när jag var rädd för att tjuvar skulle komma. Samt när jag hade otroligt dåligt samvete för att jag gjort något som egentligen var obetydligt. Så känns det.. antar att det får över efter en portion flingor..


Tänkte egentligen börja babbla om förhållande och grejer, kom nämligen på massa
smarta grejer. Men orkar inte formulera mig och antar att ingen orkar läsa. Så därför
lämnar jag detta åt en annan dag. Men kan ju dela med mig av hur jag sett ut idag i
alla fall. Sa någon söt som en sockerbakelse? Aw, tackar. Plus, godnatt.. för detta blir
troligtvis det sista för mig idag.



Haha, såg nyss att bilden är weird, att näsan är enorm och att ansiktet ser helt förvridet ut.
Men de som känner mig.. vet min sanna skönhet, (insidan).

Kommentarer
Postat av: Iva Anastasia

du är vacker, ärligt talat vacker!

2008-06-12 @ 00:08:55
URL: http://ivaanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0