PROTEST

Haha nu är det dags, här börjar min protest mot string-trosor.
Alltså jag menar, snälla säg att det är snyggt och mena det om du kan. Jag kan i alla fall inte, det är till och med riktigt osexigt. Jag tror att i tredjeklass började jag och mina tjejkompisar använda stringtrosor, och det var för att.. troligtvis för att anses som vuxen och för att få uppmärksamhet av killarna, men killar.. är det snyggt? nej. Nu är det mer tecken på mognad att sluta använda såna trosor tycker jag. Det gjorde jag givetvis så fort jag insåg att det inte var snyggt, alltså.. när jag skaffade glasögon, haha skoja. Men i alla fall.. visst kan det finnas finesser, jag menar i få plagg kan det vara att föredra att ha string, eftersom att då syns inte troskanten, men det som är ännu fulare än att troskanten syns är när man ser igenom kläderna att en tjej bär stringtrosor, URK..


    

HAHA okej jag håller med, bilderna var kanske inte så rättvisa.. Den vänstra bilden hade kanske inte varit skitsnygg med ett par hotpants på heller, men.. man hade i alla fall sluppit se så mycket...
Nu fick jag en idé haha, ni ska få se den vänstra bilden med hotpants, vänta bara :D

öö  

Haha, yes jag är konstnär, men erkänn.. hellre den högra?

(Ja, jag kunde photoshopat, men var bekväm och använde PAINT)

Kommentarer
Postat av: Iva Anastasia

HAHAHAHA du är sååå skön ! :D

2008-06-12 @ 00:07:17
URL: http://ivaanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0