Rapport, direkt från Tims place.

Haha, jag är cool. (Tim kallade mig nördig -.- doh..)

Varför inte leva på makaroner då? Haha Tim och jag är bäst på att koka makaroner.
Snart ska jag käka pizza :D haha, så fet jag låter.. enligt Tim i alla fall :|
Säger han samtidigt som han sitter och kniper i mina kärlekshantag..............




Detta kallar jag, fet jävla vänskap sedan fleeera år. Inte något trams om att vi är bästisar efter att inte ha känt varandra speciellt länge. Jag ser överdrivet fet ut på bilden, därför jag gillar den. Man ser även min tatuering, som jag inte har. Nej jag har inte heller magtröja, den har kasat upp.. och mina linnebyxor får mig att se fet ut pga att de är så pösiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0