SAKNAR IVA HATAR LIVA(A=et)

Fyfan.. ibland mår man bara sådär riktigt skitdåligt..
Man vill bara lägga sig ner och inte vakna på ett bra tag.
Eller så vill man bara skrika eller gråta och få ut allt skit
ur huvudet. Detta är ett sådant tillfälle... uuuuuuuuuusch.
     Förlåt att jag beklagar mig, men vadfan.. om jag bara
delar med mig av min lycka kanske någon blir avundsjuk
och tänker; vilket lyckligt liv hon lever. Men nu jävlar nu mår
jag skit :D. Så ska lägga mig i sängen och dra täcket över
huvudet och dö, för skrika kan jag tyvärr inte. Godnatt / Törnrosa.

       Btw, hatar Dedas dotters make. Iva hade varit en tablett
       som botade cancer just nu.. Hon, hon och bara hon.

Kommentarer
Postat av: ivanka

hm, dedas dotter ar ju min mamma?

2008-06-16 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0