skolslut, 3/4 juni

Igår bestod dagen av först bowling och senare mc med klassen :) Sedan drog jag till gröningen med Emilia, var där i flera timmar och stekte. Härligt värre. Efter det åkte hon hem och jag stannade kvar, var nämligen på grillmys med proCivitas, haha fett. Måste dessutom till lägga att jag gick oerhört mycket igår, typ rekord eller något. Igår kväll och inatt har jag haft feber, väldigt mysigt.. nej, men har tagit ibumetin nu (trots att man inte ska det, men annars kan jag inte gå på min avslutning) FÖR idag slutar jag nämligen skolan, :D.. fast på något sätt är jag inte så lycklig över det ändå.. jag menar, jag ska jobba inomhus 9 av 10 veckor på hela lovet 07-16 mån-fre.. Ajja, det är goa pengar i alla fall. Idag blir det dk, bakken/slottet/gröningen. Ska bli riktigt kul hoppas jag, bara febern håller sig borta och Mimmis läpp inte blir allt för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0