Torpisdagis.

Det var ju tvunget? Jag menar, det är tradition. Man gör det som en plikt, inte för att man tycker det är årets höjdpunkt och så jävla skoj. Utan för att tjäna sin håla haha. Jag fick dock en liten överdos med tanke på att jag anlände vid två och kom inte hem förrän nyss. Har också kommit på att "förr" var det som en samlingsplats så man träffade alla som man träffar alldeles för sällan.  Visst med några var det så nu med, men det är mer så att man undviker människor som man är glad att man träffar såpass sällan. Men, har i alla fall fått min dos av torparedagarna för detta året, kan inte påstå annat. Måste dessutom nämnas att jag betalade biljetter till 6 pers för att de skulle åka karusell med mig. HAHA, jag fick min vilja igenom, som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0