Söndags-ångest.

Tanken av att det är jobb imorgon, ingen frihet och no life ungefär..
För det har varit så underbart nu i helgen att få leva.

Men i alla fall, kom nyss på mig själv med att säga: "Var är mina softebyxor?"
OMG, "softebyxor"... "mjukisbyxor" heter det ju atm.. Men jag har blivit smittad
av det hemska "säga-softebyxor-istället-för-mjukisbyxor-viruset" men antar att
det var värt det.. haha.

Mamma vaknade halv fyra i natt och kom på att hon trodde jag är gravid.
Med tanke på att jag äter som en häst, har gått upp 10 kilo och slutat med
att knäppa mina byxor.. Men nej kära mamma, så är inte fallet.

Nyss har jag övningskört till och hem från Ljungbyhed, så häftig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0