Sooo not true

Det du inte vet lider du inte av.



Haha, usch det är verkligen den sämsta meningen,
det får en att leva i falskhet ju. Så om han går och är
otrogen eller ägnar väldigt mcket uppmärksamhet åt
någon annan, så har han kanske inte gjort något fel
och om man inte vet det mår man inte dåligt av det.
Nej, men man lever i tron om att saker och ting är mkt
bättre än vad det egentligen är, och man kanske själv
ger bort hela sitt hjärta medan han delar med sig av
sitt till fler än mig, men jag känner ingen skillnad.


Öö så dåligt skrivit det var, men jag är trött och orkar inte fixa det,
jag vet 849111 fel. Dock inte lika pinsamma som hon på tv:n.
"intressantaste" haha det var det fulaste. 1-1 blev det btw, så ingen
av mig och Dennis varken vann eller förlorade en tia.


För övrigt så har Tim och Markus (Fredriksson) och många andra slutat skolan idag, för de är senare än Helsingborg.. men i alla fall, hoppas ni får en bra avslutning allihopa, speciellt ni två pojkar :D <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0