Spänningen är olidlig!

(Har ätit våfflor). Haha en sån monopol-runda vi kör alltså. Nu är det bara jag och pappa kvar i spelet, och vi båda är otroligt tävlingsinriktade, jag äger norrmalmstorg och han har centrum, vi har spelat i några timmar nu.. ni kan säkert tänka er, eller.. kanske inte. Detta är näst intill professionellt monopol-spelande, jag kanske ska syssla med detta på heltid, hoppa av skolan och grejer? haha nejdå, så lätt krossas inte mina drömmar som jag haft sedan 13-års ålder.. nämligen att bli barnmorska. vi var förresten tvungen att avbryta vårt spelande eftersom bio står på schemat nu, "The happening" har premiär idag och det är den jag ska se, hoppas den håller måttet med tanke på mina förväntningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0