Tack för mysigt mys i stan.

HAHA nyss sa kommentatorn "tunga minor hos Tyskland"..
Hur ska det gå för Turkiet med så få spelare? Jag vill INTE
se Tyskland vinna denna matchen, och absolut inte EM över
 huvudtaget. Så, snälla Turkiet, fixa detta nu! (Givetvis..)

För att ni ska få en liten inblick så ligger i sängen med datorn i knäet,
och en bunke vindruvor bredvid mig. Håller både tummar och tår
krampaktigt för att Turkiet ska vinna denna matchen.
Nu häftar dom ihop huvudet på turken :S.. kämpa.

     Jag hann för övrigt precis hem i tid för att få se matchen har nämligen varit
     i Sveriges mest underbara stad, Helsingborg. Jag och Emilia tog tåger vid
     6 tiden, fika och mys på hög nivå blev det för vår del. Tack ni som bidrog ♥.

Kommentarer
Postat av: bo alban svensson

pallar inte att du hejade på turkarna ?

2008-06-26 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0