torsdag 5 juni

Haha, fyfan.. idag är jag riktigt sjuk, alldeles genomvåt, och bättre blev det inte av att jag nyss hade för brottom när jag skulle dricka och hällde hälften av det kalla vattnet över min halvnakna och redan nerkylda, genomvåta kropp. Jag känner min puls i exakt hela kroppen, mitt huvud känns som det är ungefär 10 gånger så stort som det brukar och jag är så öm i kroppen att det gör ont bara täcket dras mot min hud. Inte att förglömma, det känns som att en ärta skulle vara för stor för att svälja för mig idag, min hals är typ lika tjock som berlinmuren och smärtan är olidlig bara när jag sväljer överflödigt saliv. Gosh vad jag låter äcklig nu och gnällig dessutom, haha slut på det  nu.

1 månad

Himlen är klarblå, tyvärr får jag gömma mig från solen idag, är dock oerhört glad för alla studenter som får så härligt väder att fira sönder sig i. Givetvis ska jag också gå på en studentfest, det lär bli kul i mitt tillstånd haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0