Öst - Pol

Bara för sakens skull kommer jag inte ändra min stavning på Schweiz, jag tänkte faktiskt igenom det länge innan jag skrev.. eftersom att pappa nyss lärt mig hur det skulle uttalas att man INTE skulle säga SchweiTz.. Haha, dessutom ville bara min kärlek vara häftig och säga vad modellen hette för att jag ägde honom angående Ibra..

Förresten, så har Iva åkt nu, jag var hos henne i några timmar för att säga adjö samt lämna hennes födelsedagspresent, hon är nämligen borta på sin födelsedag. För övrigt är Iva det för mig som sitter i toppen på julgranen, och jag syftar inte på en spira.

Det ser förresten ut som jag blir en tia rikare, har nämligen slått vad med Dennis om att Polen vinner och just nu står det 1-0 till Polen mot Österreich. Dennis är påväg hit för att ge mig min tia, haha.

Idag har jag köpt två t-shirts (troligtvis det plagget jag behöver minst) och en klämma. Givetvis också Ivas present, har letat som en idiot nu flera dagar men hon är omöjlig att handla till. Nöjde mig slutligen med en ring till min älskling.

Om 12 månader (när Dennis muckat, eller ja.. är ute från lumpen), om allt blir som önskat ska jag utomlands, och om 25 månader blir det livets fest med Iva!

Haha vad skulle jag gjort utan swedish meatballs? Jag menar, har ätit det flera dagar i rad nu. Det blev lite över idag och de ska min bebis få avnjuta på agilityplanen imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0